مقالات

همایش بین‌الملی بسته بندی، صنایع دستی و توسعه پایدار 1394

احد شاه‎حسینی، بهناز فولادپنجه، امان‏اله گلشن

کاربرد روش‌های ایده‌پردازی خلاقه در نوآوری بسته‌بندی برای صنایع دستی (مطالعه موردی زیورآلات نقره‎)

اهمیت رنگ در بسته بندی صنایع دستی و تاثیرات آن بر جذب مشتری

اهمیت رنگ در بسته بندی صنایع دستی و تاثیرات آن بر جذب مشتری

اعظم نعمتی

لاکچری و بسته بندی؛ امکان سنجی استفاده از بسته بندی های لاکچری در صنایع دستی

الهام احمدی فرد، اسماعیل کرمی دهکردی، حیدر قلی زاده

توجه به مشتری مداری در زنجیره ارزش فرش دستباف تولید شده توسط زنان روستایی

الهام صادقپوری، علی اسماعيلی

آسیب شناسی رویکرد مدیران واحدهای تولید فرش دستباف آذربایجان شرقی در خصوص بسته بندی محصولات

الهه پنجه باشی، فرنیا فرهد

استفاده از نقش های سنتی ایرانی در بسته بندی معاصر صنایع دستی ایران

الهه پنجه باشی، پریا زمانی

تاثیر بسته بندی در افزایش صادرات و معرفی صنایع دستی ایرانی به بازار جهانی

اشرف السادات موسوی لر، زهرا مسعودی امین، الهه مروج

هویت ایرانی اسلامی در کاغذ بسته بندی از لفاف تا کادو

امیرحسین مجتهدزاده

تأثیرگذاری بسته بندی بر ذهن با نگرشی بر بسته بندی صنایع دستی

آرزو خانپور، ندا حسن پور

مطالعه نقش بسته بندی در حفظ و توسعه ی آثار شیشه ای ایرانی

لاله آهنی، آرزو خانپور، علی اکبر آهنی

مطالعه تأثیر بسته بندی در توسعه صادرات فرش ایرانی

آسیه میرزاباقریان، مهران فاطمی نیا

معیارهای طراحی بسته بندی در صنایع دستی مبتنی بر سنجش رضایتمندی مشتری

بهاره حسینی، سید جواد ظفرمند

بررسی وضعیت پایداری طلا و جواهرات در بازار شیراز از نقطه نظر نقش و فرم

بهاره کریمی جعفری، پردیس بهمنی

بررسی نشانه‌های بومی در بسته‌بندی بافته‌های داری در صادرات (مطالعه موردی: کشور آلمان)

بهاره نجاتی

بررسی و تحلیل نقش عناصر بصری در طراحی بسته بندی صنایع دستی

تینا صبوحی، پرویز اقبالی

بسته‌بندی صنایع دستی و برندینگ

تينا صبوحی، پرويز اقبالی

بسته بندی صنایع دستی و گرافیک

تینا صبوحی، پرویز اقبالی

خلاقیت و بسته‌بندی صنایع دستی

حسین پورنگ

تدوین الگوهای پایدار در طراحی بسته بندی صنایع دستی میدان نقش جهان براساس ارزیابی کیفیت و رضایت مشتریان به روش QFD

حمیدرضا فیلی، مجتبی قمی، حسین دمرچلی، محمد طرح ساز، محمود علی اکبرنژاد

بهبود برنامه ریزی بسته بندی گلیم با استفاده از روش Extent Analysis و رویکرد SWOT

حوا مصطفی ئی

طراحی بسته بندی صنایع دستی با هویت ایرانی و رویکرد صادرات (مورد مطالعه : خاتم کاری)

ربابه خاتون پيله فروش، زهرا نصوحی

نقش گره چينی در تبيين محتوای بسته بندی صنايع دستی ايران

هدیه عرب عامری، مهدی ملکی، رضا علیزاده

بسته بندی نانو تکنولوژی و عوامل فرهنگی موثر در استفاده

اشرف السادات موسوی لر، سپیده یاقوتی، رویا روزبهانی

قابهای قرآن کریم؛ بایسته‎های فرهنگی و راهکارهای توسعه صنایع‎دستی

مهین سهرابی نصیر آبادی، زهرا امانی

نقش بسته بندی در برندسازی صنایع دستی و چند راهکار پیشنهادی

زهرا قربانعلی، شریعه تعطف

صنایع دستی خاتم ایرانی در انتظار پوششی مناسب

زهرا کریمی پور

طراحی رنگ و برند برای بسته بندی چند فرهنگی

زهرا مریخ پور

بررسی تاثیر فرهنگ جامعه تولید کننده و مصرف کننده (خریدار) بر روی بسته بندی صنایع دستی

زينب اقدسی، مريم ساربانها، معين فخرآور

بسته بندی ارزان قیمت صنایع دستی جایگزین روش های موجود به همراه تجربه ی کاربری متفاوت

سارا طراوتی، شادی عظیمی

بررسی چالش های بسته بندی در صنایع دستی با ارائه راهکاری جهت فروش مطلوب در بازارهای موجود

سعید نجفی زنگنه، ناصر شمس قارنه، سید مهدی حمزوی تبریزی

مدیریت بازاریابی با دیدگاه انتخاب بهترین بسته بندی مواد غذایی از روش تحلیل سلسله مراتب فازی (مطالعه موردی بسته بندی آبمیوه)

سکینه شعبانی اصلی

عوامل تاثیر گذار محیطی و جفرافیایی در بسته بندی مصولات صنایع دستی بومی(مطالعه موردی سه استان گلستان،گیلان، و مازندران)

سمیرا اشعری، محسن حسن پور

آسیب‌شناسی طراحی بسته‌بندی در محصولات صنایع‌دستی صادراتی ایران

سوسن خطائی، اعظم محمودی

بررسی نقش بسته بندی صنایع دستی از منظر تبلیغات محیطی متحرک در برندینگ و صادرات فرهنگی

سوسن سامانی فر، رضا افهمی، سید مسلم هاشمی

بررسی دیدگاه گردشگران خارجی نسبت به وضعیت بسته بندی صنایع دستی ایران (مطالعه موردی: صنایع دستی اصفهان)

سهیلا جایروندی

نقش بسته بندی در حفظ صنایع دستی با رویکردتوسعه ی پایدار

سیده معصومه عمادی، گلدسته قبادی

بررسی خلاقیت در طراحی بسته بندی محصولات صنایع دستی

مهین سهرابی نصیر آبادی، سیده مرضیه مرتضوی پور، کبری براتی کهریزسنگی

از ادعيه و اذكار مندرج در آثار صنايع دستى تا بسته بندى هويتمند محصولات

سیده مونا کیائی، حسن صادقی نایینی

اهمیت طراحی بسته بندی ملیله کاری: راهی به سوی صادرات و فروش پایدار

فاطمه مرسلی توحیدی، ،سیما پاک سرشت اسمعیلی، فریماه فاطمی

جایگاه تعامل "مخاطب با گرافیک حسی" در تبلیغات بسته بندی

شیما علی پور، مرضیه محیط

برندسازی بسته بندی صنایع دستی: راهکارها و چالش ها مورد مطالعه: تولیدکنندگان صنایع دستی بوستان رازی تهران

صدیقه اکبری

خلاقیت و بسته بندی صنایع دستی

طلایه دهقانی قطب آبادی

تاثیر طراحی بسته بندی بر بهبود رضایت مشتری در عرضه صنایع دستی مطالعه موردی: طراحی بسته بندی برای سفال لاله جین

طیبه عزت اللهی نژاد

انسان‌شناسی زیبایی‌شناسی بومی در بسته‌بندی صنایع‌دستی روستای دویدوخ

مهین سهرابی نصیرآبادی، طیبه مهاجر

وضعیت موجود بسته بندی محصولات صنایع دستی به روایت بیست و پنجمین نمایشگاه داخلی

عطیه غلامپور، سالومه سروری

نقش اساطیری هویت ایرانی در طراحی بسته بندی تشریفاتی هدایای دولتی

علی بهمنی، مرضيه اسعدی

طراحی دو نمونه بسته بندی مبتنی بر اصول اوريگامی

علیرضا اژدری، روبرت سرکیسیان، مانی کرامتی، هانی سقائیان، کتایون رزم حسینی

در جستجوی تدوین راهبرد طراحی محور برای ترویج و توسعه صادرات صنایع دستی ایران

مهین سهرابی نصیرآبادی، غزاله سیفی

بررسی قابلیت های پاپیه ماشه در طراحی و ساخت بسته بندی زیورآلاتِ ملیله

فاطمه مجیدی

امکان بازگشت به چرخه تولید یا مصرف دوباره در بسته بندی صنایع دستی

فاطمه وحدتی آراسته، مهتاب مبینی

فرم و معنا در بسته بندی

فائزه لطفی

آسیب شناسی بسته بندی صنایع دستی در ایران

فائقه السادات مرتضوی مقدم، زهرا عبادی، اعظم نوروزی

بکارگیری نانو کامپوزیت سلولز_پلی پروپیلن در تهیه بسته بندی

زهرا عبادی، فائقه السادات مرتضوی مقدم، اعظم نوروزی

تهیه بسته بندی زیست سازگار با استفاده از چوب تیمار شده با نانو SiO2

محمد سلیمیان ریزی، فرزانه پاک نژاد، رسول سلیمیان ریزی

تاثیر داستان گویی بر طراحی بسته بندی پایدار، نمونه موردی چاقوی زنجان

فرزانه خسروبیگی، الهام عتیقی لرستانی، مهین سهرابی نصیر آبادی

الزامات (بایدها و نبایدهای) بسته بندی محصولات دستباف پارچه ای: مطالعه موردی بسته بندی پارچه زری بافی موسسه سی دار

فرشته دیانت، مرضیه اله دادی، المیرا هاشمی

بررسی جایگاه بسته بندی در تبلیغات و بازاریابی محصولات صنایع دستی

فرشته دیانت، مرضیه اله دادی

تاثیر خلاقیت در جنبه های هنری بسته بندی صنایع دستی

فرشید سبحانی

کاربرد اوریگامی در بسته بندی

مهین سهرابی نصیرآبادی، فرناز کیوانفر

الزامات طراحی بسته بندی برای محصولات صنایع دستی تلفیقی و سفارشی

فروغ عموئیان

شاخص های موثر در طراحی بسته بندی طبیعت الگو در صنایع دستی

فریبا عباسی

خلاقیت در بسته بندی محصولات بافته ای فرش

دکتر بهزاد سلیمانی، فهیمه السادات آذرگون

تأثیر صنایع دستی در بسته بندی و فروش زعفران

گلشید رهبر، مریم اسکندری، محدثه اصغرزاده

بسته‌بندی صنایع‌دستی: مواد و متریال دوستدار محیط‌زیست (مطالعه موردی پارچه‌های زربافت)

لیلا حسین زاده

بررسی لیبل در بسته بندی های شیشه ای مواد غذایی با تاکیدی بر لیبل پشت چسب دار وتاثیر آن درصادرات

محمد افروغ، فرانک کبیری

نقش صنایع دستی در توسعه ی پایدار با تأکید بر رعایت مؤلفه های ارزشی در استقبال بازار جهانی

محمد علی حدادیان

استفاده حداکثری از قابلیت ها و کارکردهای بسته بندی با توجه به شرایط ویژه ی محصولات صنایع دستی

محمد علی حدادیان

شناخت و بکارگیری اصول طراحی پایدار در طراحی بسته بندی محصولات صنایع دستی

محمد علی کریمی پور، فهیمه علی ویسی سعدی

مطالعه قابلیت های نقش فرهنگ، آداب و رسوم در طراحی بسته بندی محصولات صنایع دستی ایران

سمیه حقوقی فرد، مریم اخوان بزاز

بررسی عوامل عدم استفاده از بسته بندی برای صنایع دستی چوبی

مریم متفکرآزاد

هنر - صنعت فرشبافی و صنعت بسته بندی و عرضه آن در بازار فروش

مهری زارع نوروزی

بغچه- فرهنگ جامعه و بسته بندی صنایع دستی

مهشید تشکری

سفال لالجین؛ یک پیشنهاد پایدار در بسته بندی روغن زیتون ایرانی

مهناز شایسته فر، رضوان خزایی، عرفان خزایی، علی کهنی

کاربرد گرافیکی نقوش هندسی مسجد جامع اصفهان در بسته بندی هنر میناکاری

میترا رضوانی

راهکارهای استفاده از صنایع دستی در بسته بندی

نسرین صدقیان حکاک

آسیب شناسی الگوهای هویت پردازدرطراحی گرافیکی بسته بندی های صنایع دستی ایران

هدیه عرب عامری، رضا علیزاده

فن آوری های نوین در بسته بندی و گرایشات فرهنگی جامعه

علی یوسفی، یوسف حاجی محمدزاده

تعیین جایگاه فاکتورهای هویت بخش در بسته بندی براساس مدل کانو مورد مطالعاتی: صنایع دستی مناطق کویری ایران

یوسف حاجی محمدزاده، علی یوسفی، آزاده زارع

نقش بسته‌بندی در استراتژی‌های ارائه صنایع دستی به بازارهای جهانی با توجه به وضعیت سیاسی – اقتصادی ایران